SYSTEMY SAGE SYMFONIA

  • Sterty papierów niedługo wypchną Cię z biura?
  • Zajmujesz się zbyt wieloma rzeczami równocześnie?
  • Nie panujesz nad procedurami?
  • Pragniesz większej przejrzystości i usprawnienia?
  • Potrzebujesz szybkiego dostępu do rzetelnych i czytelnych informacji na temat sytuacji w firmie?
  • Nie masz głowy do zmieniających się przepisów?
  • Masz dosyć skomplikowanego systemu, do którego nowi pracownicy wdrażają się miesiącami?
  • Chcesz łatwo sporządzać analizy na przestrzeni czasu?
  • Do szału doprowadzają Cię wiecznie ginące karteczki z notatkami?
  • Masz podejrzenia, że w dziwny sposób różne rzeczy wyciekają z Firmy?

Jeśli przynajmniej na niektóre z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco i pragniesz to zmienić – wprowadź w swojej firmie System Symfonia. Jest to zestaw łatwych w obsłudze zintegrowanych ze sobą programów do zarządzania firmą. Poszczególne moduły wybierasz według indywidualnych potrzeb:

  • Finanse i Księgowość
  • Mała Księgowość
  • Środki Trwałe
  • Analizy Finansowe
  • Handel
  • Produkcja
  • Faktura
  • Kadry i Płace
  • e-Deklaracje
  • e-Dokumenty

Dzięki Symfonii unikniesz pomyłek, bo aktualne przepisy są „zaszyte” w programach. Zmniejszysz luki odpowiedzialności, bo w programie każdy z użytkowników ma swój login i odpowiada za swoje działania. W każdej chwili sporządzisz dowolną analizę na przestrzeni czasu – czy to wyników finansowych, czy sprzedaży. Nie będziesz musiał stawiać kolejnych szaf na dokumenty i kupować ton papieru. Wszystko będzie przejrzyste, uporządkowane i dostępne od ręki. A do tego nie będziesz miał problemów z wdrożeniem nowych pracowników, bo prawdopodobnie zetknęli się z Symfonią na studiach bądź w poprzedniej Firmie. A nawet jeśli nie, to szybko się nauczą, bo obsługa systemu jest bardzo prosta i intuicyjna.

Nie zwlekaj – pozwól Symfonii zagrać dla swojej Firmy!!

Dodaj komentarz